۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

شورای هماهنگی راه سبز امید, برای شکست استبداد هر روز فراخوانی تجمعات صادر کنید


گزارش از راهپیمایی یک اسفند  1389

امروز برخلاف  25 بهمن نیروی های لباس شخصی  و نیروی انتظامی وموتور سواران در خیابان ها بمراتب  بیشتر بودند . جمعیت معترض در پیاده روها حضور داشتند و منتظر  فرصت برای شعار دادن بودند ولی تعدد نیروهای لباس شخصی مانع از شکل گیری تجمع بزرگ می شد . در خیابان ازادی  تا  خیابان ولیعصر  حضور مردم گسترده بود , با این حال جمعیت سرکوب می شد . ترافیک  شدیدی در چهارراه ولیعصر شکل گرفته بود و عبور و مرور به سمت شمال ولیعصر به کندی صورت می گرفت . سگهای ولی فقیه مانع از پیاده روی مردم به سمت شمال خیابان  ولیعصر  می شدند و مردم را  به سمت خیابان فرعی هدایت می کردند .  در برخی از خیابانهای فرعی مردم شعار مرگ بر دیکتاتور سر می دادند . 

خاک بر سر خامنه ای  که  علاوه بر سگهای هارش   صدهها نوجوان  14 -15 ساله اش باتوم به دست  را در خیابان ول کرده بود تا مردم  را سرکوب کنند . 

هنگام برگشت به سمت میدان انقلاب  دهها خودرو نظامی وپلیس در میدان انقلاب بودند و مزدوران سید علی خامنه ای در گله های موتور سوار در خیابان انقلاب و ازادی  با حمل پرچم  و شعار های مرگ بر موسوی و کروبی مردم را تحریک می کردند .و در پیاده رو مردم را متفرق می کردند .

انچه  از یک اسفند دریافتم  استمرار در برگزاری  تجمعات به صورت روزانه است .
بهترین شیوه مبارزه  این است که هر روز فراخوانی برای تجمع از سوی مشاوران خارج نشین و شورای هماهنگی راه سبز امید   برای حضور مردم  در خیابان  داده شود  . در اتوبوس برخی با دیدن تجمعات و نیروهای گسترده پی به  فراخوانی تجمعات برای یک اسفند می بردند . به نظر من مشاوران سران جنبش سبز  هر روز را باید کابوسی برای نیروهای امنیتی کنند .

اگر چند روز جو شهر امنیتی باشد و هر روز به صورت پراکنده تجمعات برگزار شود  نتیجه بخش خواهد بود . 

استمرار در تجمعات باعث می شود شهروندانی که خاموش هستند نیز به  معترضین بپیوندند  .

درخواست می کنم  شورای هماهنگی راه سبز امید اگر می خواهد این تجمعات سرانجامی داشته باشد  هر روز فراخوانی تجمعات  صادر کند.