۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

خامنه ای سال 1390 را سال جهاد اقتصادی خرکی معرفی کرد دلار شد 2200 تومان و سکه خرکی شد یک میلیون و صد تومان


یک توضیح : بعد از اعلام خبر دورغ دلار 1226 تومانی بانک مرکزی که منجر به سقوط شد فلعن دلار از 1550 به مرز  1900 تومان و سکه از 650 به مرز 850 رسیده است و با ادامه روند افزایشی رکورد جدیدی در نرخ سکه و ارز بدست می اید.

این سید علی خامنه ای متوهم علیل که جان ناقابلی هم داره و ه قول خودش اندک ابرویی هم داره که از صاحب چاه جمکران قرض گرفته در ابتدای سال 1390 (هجری شمسی عربی صدر اسلامی فرار یه نفر از مکه به مدینه که هرجور حساب کنیم دخلی به ایران ندارد )  گفته : «اسم امسال را امر می کنیم سال جهاد اقتصادی باشد و ولایتمداران امسال سنگ تمام بگذارند و اقتصاد را همچین متحول کنند که ایران اسلامی به سکوی اول منطقه و جهان نایل شود.«

بعد از منویات گه بار مقام معظم رهبری برادران قاچاقچی! سپاه جان برکف ذوب در ولایت امسال واقعا جهاد اسلامی کردند و اقتصاد خرکی را که به فرمایش حضرت امام ( قدس کثیف ) روحی لعنت الله علیه مال خر است  را به جایگاه واقعی اش نزدیک کردند و در طوله اقتصادی نظام پر برکت اسلامی دلار به 2200 تومان و سکه به یک میلیون ویک صد هزار تومان به خلق الله فروخته شد .

اینک سوالی مطرح می شود ایا ولی امر مسلمین جهان که صدای گریه نوزادی را در بحرین می شنود که زیر ستم ال خلیفه قرار گرفته است گوشی برای شنیدن اخبار اقتصاد خرکی جمهوری اسلامی ندارد؟

سید علی خامنه ای عمامه ات را بذار بالاتر ان اندک ابرو که  از چاه جمکران درامده بود حتی بین خودی ها و سپاهی  از بین رفت و انقدر بی ابرو هستی که در سال جهاد خرکی سید منقوش به امام خرکی از 400 هزار تومان شد یک میلیون و صد هزار تومان و دلار 1100 تومنی شد 2200 تومان!

سید علیل بی ابرو  مردم بیداری اسلامی در کشورهای عربی را بی خیال شد که همیت لیبی  اسلامی شده قراره نفت اروپا را به جای جمهوری اسلامی ایران تامین کنه!
خ.ر فرصت تمیار اقتصاد خرکی جمهوری اسلامی رو به پایان است. از الان به فکر سوراخ موش باش که فردا دیر است سوریه را هم بکش قلم!

اقتصاد/ پرشیا رویال